דבר הבעלים והעורכת

ברוכים הקוראים,

במגזין הזה בחרנו לעסוק בשירות ושימור לקוחות. היתרון הגדול של עסקים קטנים וגם עקב אכילס.
למה?
להיות עסק קטן אומר שהנגישות שלנו ללקוח היא צמודה באופן משמעותי ביחס לבעלים של חברות גדולות. מה שמאפשר לנו להבין אותם טוב יותר, לתת להם מענה איכותי יותר ולשמר איתם קשר עסקי לאורך זמן מתוך כך. אבל בדיוק באותה מידה זה גם המכשול, הקשר האישי של בעל העסק מאתגר אותו בלהעמיד גבולות, מערבב אותו עם המוצר שהוא מספק ללקוח והעומס בו הוא נתון מקשה עליו לייצר נוהל שירות לקוחות ברור ומהודק.

המשכילים ליצור שירות לקוחות יציב, אכפתי וחם יוצרים לעצמם במהירה קהילה רוכשת קבועה, וזו בעצם המטרה של המגזין הזה, לחזק את היכולת, הידע, הכלים והמיומנות בשירות ושימור לקוחות.

קריאה מהנה.
רות זיו וטל פרנק בן משה.

טל פרנק בן משה
tal@wiseway.co.il | 052-2932051
אסטרטגיה ושיווק - WiseWay®
wiseway.co.il